نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
تیری زهرآگین بر قلب طرفداران یووه؛ بوفون در لباس پی. اس. جی

تیری زهرآگین بر قلب طرفداران یووه؛ بوفون در لباس پی. اس. جی

 

قاعدتاً بايد به تصميم جي‌جي احترام گذاشت؛ ويژگي‌هاي كاريزماتيك و كاركترِ اسطوره‌اي او راه را بر همه چيز مي‌بندد، اما مگر مي‌شود كتاب افسانه‌هاي بيانكونري را با نامي جز يوونتوس به پايان رساند؟

 

جانلوكا دی‌مارتزیو کارشناس معروف حوزه ترانسفرینگ فوتبال ایتالیا ساعاتی پیش در برنامه‌ای تلویزیونی از شبكه SKY، با اشاره به سفر سیلوانو مارتینا مدیربرنامه‌ و نماینده جانلوئیجی بوفون به پاریس و مذاكره با مسئولان عالی‌ رتبه پاریسن‌ژرمن؛ از توافقات بسیار مهم بین آنها و نزدیك‌تر شدن بیش از پیش سنگربان سابق یوونتوس به این باشگاه خبر داده است.

 

دی‌مارتزیو با اشاره به این دیدار گفت:

 

پیشرفت روند مذاكرات به‌گونه‌ای است كه ممكن است بسیار زودتر از آنچه تصور شود، طرفین در خصوص تمامی جنبه‌های این انتقال و بخش‌های محتلف قرارداد به تفاهم برسند. به نظر می‌رسد تا چند روز آتی و یا حتی ساعاتی دیگر، جی‌جی بوفون با قراردادی دو ساله رسماً به عنوان سنگربان شماره یك پی. اس. جی معرفی شود.

 

 

این خبرنگار و ورزشی‌نویس سرشناس در بخش دیگری از تحلیل خود، خاطرنشان كرد:

 

وسوسه‌های مالی پاریسی‌ها، اشتیاق این سنگربان برای ادامه فوتبالش حداقل تا دو سال دیگر و همباری شدن با مجموعه‌ای از ستاره‌های حال حاضر دنیای فوتبال و ادامه ماجراجویی در رقابت‌های اروپایی «بخشی از اصلی‌ترین دلایل» تصمیم بوفون برای پیوستن به پی. اس. جی است.

 

انتخاب جانلوكا دى‌مارتزیو به عنوان عنوان یكی از 50 كارشناس تأثیرگذار در جهان فوتبال توسط پایگاه خبری ESPN و پیش‌بینی‌های اغلب صحیح و هدفمند او در حوزه نقل و انتقالات باعث می‌شود كمی بیشتر از شایعاتِ رنگارنگ روزهای اخیر، دروازه‌بان نامدار و افسانه‌ای یووه را در گرفتن بزرگ‌ترین تصمیمات دوران ورزشی‌اش، آنهم در چهل سالگی مصمم ببینیم. تصمیمی كه رهیافتش طعمی نه‌چندان خوشایند دست‌كم برای بخشی از تیفوسی‌های یووه خواهد داشت.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: